سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خرد است که آدمیان به ستیغ دانش می رسند . [امام علی علیه السلام]
روزی تو خواهی آمد
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» دیوار اعتماد

دیوار اعتماد مرا موریانه خورد اینک من آن عمارت از پای بست ویرانم

هرگز تو باز نخواهی گشت می دانم!
گوش فرادهیم به تمام فریادها که بلندترین آنها سکوت است .
ما مجبور نیستیم همه راست ها را بگوییم .اما مجبوریم راست بگوییم.
آنگاه که چشم گشودم گفتند دوست بدار.حال که دیوانه اش گشته ام    گویند  رهایش
کن. 
من با امید مهر توپیوسته زیستم .بعد از تو؟ این مباد. که بعد از تو نیستم .
 
گیرم که آب رفته به جوی باز آید. با آبروی رفته چه باید کرد .
 
تو مپندار که خاموشی من هست برهان فراموشی من .
 
هرگز نصیحت مکن.دانا احتیاج ندارد ونادان نمی پذیرد
 .



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیدموسی سیدمحرمی ( جمعه 88/3/29 :: ساعت 9:48 صبح )
»» رتبه فساد ایران

به گزارش قلم‌نیوز، مهندس میرحسین موسوی در ادامه برنامه‌ گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با نشان دادن نموداری تصریح کرد: که این نمودار رتبه ما را در سال 1384 در میان کشورهای مختلف نشان می‌دهد که از نظر فساد در چه مرحله‌ای هستیم و این نمودار براساس نرم‌ها، اندازه‌ها و استاندارها سنجیده می‌شود. همچنین این نمودار نشان می‌دهد که هر کشور در میان سایر کشورها در چه مرتبه‌ای از فساد قرار دارد، این نشان‌دهنده این است که در همه کشورها فساد وجود دارد.

وی افزود: ما از رتبه 88 به رتبه 141 در میان 166 ، در سال 1378 سقوط کردیم یعنی به انتها نزدیک هستیم بنابراین چگونه می‌توانیم بحث مبارزه با فساد و فقر را داشته باشیم. پیش از آنکه به این مرحله برسیم باید با مجموعه‌ای از سیاست‌ها به سمت کشورهایی برویم که کمترین فساد در آنجا وجود دارد، در آن هنگام است که برخورد با افراد فاسد که شناسایی می‌شوند و به قوه‌ی قضایه‌ای که در تعامل با دولت یقینا خوب کار کند، صورت می‌گیرد و بهتر می‌توان کار را پیش برد.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هدف قانون برنامه چهارم این بوده که تورم را یک رقمی کنیم، افزود: در شرایط فعلی از ده درصد سال 1384 به 4/25 در اسفند ماه سال گذشته رسیده است. البته نسبت به این رقم ترویج شد و مطلبی روز گذشته در میان مردم به صورت رایگان توزیع شد با این عنوان که «بانک مرکز: موسوی دروغ می‌گوید»
وی با نشان دادن روزنامه ایران که این مطلب در آن به چاپ رسیده بود، گفت: ظاهرا این نشریه با پول دولت تهیه و چاپ می‌شود و وقتی گفته می‌شود در انتخابات نباید از امکانات دولتی استفاده کرد، این بدترین نوع استفاده از امکانات دولتی است. این نشریه به صورت رایگان میان مردم توزیع می‌شود. در این هنگام موسوی بخش‌هایی از بیانیه بانک مرکزی در مورد آمارهای اقتصادی را قرائت کرد.
مجری با بیان اینکه سهام عدالت، مسکن مهر و افزایش حقوق کارمندان از برنامه‌های دولت فعلی بوده است، گفت: آیا شما این موارد را ادامه می‌دهید؟ که
 موسوی اظهار کرد: متاسفانه در بعضی از روستاها شایعه کردند که اگر فلانی رای بیاورد، حقوق‌ها را کم می‌کند و سهام عدالت را از بین می‌برد. خیر بنده هیچکدام از اینها را انجام نمی‌دهم هر دولتی که هر تعهدی را بدهد دولت بعدی باید آن را ادامه دهد.
میرحسین موسوی به عنوان اظهارات پایانی خطاب به مردم گفت: آنچه امروز ما را به اینجا رسانده حضور شماست. آخرین صحبتم با شما که تا زمان انتخابات که ارتباطم با شما قطع خواهد شد، این است که یقین دارم حضور شما در صحنه ادامه پیدا خواهد کرد. همه باید مراقب باشیم و حضور سبز، پر از معنویت و روحانیت و همراه با تعادل و نگاه به مقررات و هنجارهای دینی و اعتقادی حفظ کنیم.
موسوی ادامه داد: به این دلیل رنگ سبز را که رنگ اهل بیت است انتخاب کرده‌ایم برای اینکه به اخلاق و رویه ائمه متمسک شویم. دیروز نیز احساس کردم که مردم با یکدگیر مهربان‌تر شده‌اند و باید این فضا را همراه با آگاهی و حضور همه جانبه ادامه دهیم. 
وی ادامه داد: در این مدت به دلیل قطع این ارتباط ممکن است با پرونده سازی، جوسازی و مسائلی که متاسفانه شاهد آن بودیم و شما نیز بعضی را شنیدید، مواجه شوید. اهل برگشتن از این راه نیستم نه انصراف و نه برگشت. من همان میرحسین سابق اول انقلاب هستم؛ شرایط جدید را درک می‌کنم و با این روحیه وارد صحنه شده‌ام.
‌وی به بسیجیان و کسانی که ناظر در امر انتخابات هستند گفت که آرا مردم امانت الهی است و مراجع بزرگ و علما هر نوع تخطی به آرا را حرام دانسته‌اند. یقین دارم کسانی که بر سر صندوق‌ها هستند و بخشی از ملت‌ ما به شمار می‌روند و پایبند به ارزش‌ها هستند، این امانت را حفظ خواهند کرد.
موسوی در مورد ناظرین کاندیداها بر سر صندوق‌ها گفت: به نظر من دولت باید در این رابطه اجازه دهد. البته خبری را دراین رابطه شنیده‌ام، دخالت در فعالیت ناظر کاندیداها را به فال نیک نمی‌گیرم و به دست اندر کاران توصیه می‌کنم که با مردم راه بیایند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تشکر با بسیجیان گفت: بنده یک بسیجی هستم و از بسیجی واقعی حمایت می‌کنم. افتخار هم می‌کنم که بسیجی باشم و همانطور که حضرت امام و مقام معظم رهبری فرمودند بر هر بسیجی لازم این است که رای‌شان برای خودشان پنهان باشد و از آرا مردم مانند ناموس و یک ویعده الهی حفاظت کنند.

موسوی در پایان از حضور سبز همه مردم قدردانی کرد و گفت: انشاءالله بهترین سرنوشت را از سوی خداوند برای خود مقدر ببینیم.
مشاهدن متن کامل



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیدموسی سیدمحرمی ( چهارشنبه 88/3/20 :: ساعت 8:48 عصر )
»» نامه مهم میرحسین موسوی به رهبرمعظم انقلاب

سیاست > انتخابات  - نخست وزیر دوران دفاع مقدس در نامه‌ای به مقام معظم رهبری، رفتارهای رییس جمهور و طیف هواداران وی را واکنشی به اقبال مردم از وی دانست.

به گزارش ایلنا، مهندس میرحسین موسوی با اشاره به اینکه تمامی نظرسنجی‌های اخیر حکایت از جهش رای وی دارد، تاکید کرده است: رفتارهای رئیس‌جمهوری و طیف هواداران ایشان که مرزهای اخلاقی و اسلامی را زیر پا می‌گذارند، در واقع واکنش به این واقعیت است که مردم تصمیم خود را گرفته‌اند.
میرحسین موسوی در نامه خود با اشاره به موج استقبال‌های مردمی تاکید کرد: از آنجا که احتمال می‌رود در واکنش به اقبال مردمی امواج جدید پرونده‌سازی و ارعاب مردم و ایجاد تهدید و جوسازی علیه فعالان و طرفداران اینجانب در دستور کار قرار گیرد. از جنابعالی می‌خواهم به اعتبار مصلحت جمهوری اسلامی ایران اوامر لازم را جهت جلوگیری از فضای یاد شده اعلام تا هوشیاری لازم در نهادهای مسوول بوجود آید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیدموسی سیدمحرمی ( یکشنبه 88/3/17 :: ساعت 12:3 عصر )
»» متن مناظره احمدی نژاد و کروبی

کروبی کاندیدای دهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: آقای احمدی نژاد یک سری اطلاعات می دهند که قطعا این اطلاعات غلط است که به ایشان می رسد یا خود ایشان غیر واقعی می گویند و با قاطعیت و صریح عرض می کنم یا اطلاعات غلط به ایشان می دهند که موجب می شود گمراه شود یا اینکه بنای خودشان در دادن اطلاعات خلاف واقع است.
کروبی در ادامه به هاله نور اشاره و خاطرنشان کرد:"در این فیلم دیدم ایشان به صراحت می گوید پس از پایان سخنانم در سازمان ملل به من گفتند که هاله ای از نور تو را فرا گرفته بود و وقتی صحبت می کردم آنان چنان میخکوب شده بودند که چشمان حرکت نمی کرد و همه به چشمان من نگاه می کردند و به حرفهای من گوش می کردند".
 گفت: مورد دوم موضوع سفر آقای احمدی نژاد به عراق بر می گردد. یک مرتبه آمدند و گفتند آمریکایی می خواستند ما را بدزدند اما با یک نقشه ای ما بازگشتیم.
کروبی تصریح کرد: ببینید آمریکا خبیث و استکبار است اما هر چه باشد دنیا حساب و کتاب دارد. این طور نیست که آمریکا بخواهد کسی را همینطور بدزدد. آنها حساب کار و حساب منافع ملی خودشان را می کنند. من یک بار به آمریکا رفتم. بیشترین حفاظت را من داشتم.
اما احمدی نژاد برخلاف جلسه قبل وارد این مباحث نشد و در جواب کروبی گفت: حرفهایی که آقای کروبی زدند، اصلا پاسخ ندارد. فکر کردم می خواهند از طرح های بزرگ دولت حرف بزنند.
احمدی نژاد در ادامه به ارائه آمارهایی درباره عملکرد دولت نهم پرداخت.
وی در این باره گفت: نرخ بیکاری در بهار 84 نرخ بالا بود، از ابتدا 84 نرخ بیکاری رو به کاهش است بطور مستمر این در حالی است که در تمام دنیا نرخ بیکاری در حال افزایش است. ضریب جینی برای اولین بار پایین آمد. دولت سهام عدالت داده، حمایت ها بیشتر شده. حقوق بازنشستگان اول 139 هزار تومان بود اما الان 496 هزار است. یکی از دلایل تورم، بدهی دولت به بانک مرکزی بوده است. تمام دولتها از آن پول برداشته است. 318 میلیارد خرج 63 تا 64/64 تا 67 504 میلیارد تومان... تا قبل از دولت ما، 5 هزار و 107 میلیارد توما که ریشه تورم بوده را بدهی داشتیم. 4 سال اول این دولت، کمترین تورم را داشتیم. 4 سال آقای خاتمی 17.3 مال ما 16.5 آقای موسوی 18 حدودا الان نرخ تورم زیر 15 درصد است و پایین می اید.
اما کروبی در جواب به او گفت: آقای احمدی نژاد! بزرگترین مولفه دولت، صداقت است. همه می گویند بدترین گناه دروغ است. این طور که شما آمار می دهید انگار من از بیابان آمده ام!!
وی خطاب به احمدی نژاد به سوابق خود اشاره کرد و گفت: آن زمان شما بخش دار ماکو بودید. چرا اینقدر می ترسید؟. به ملا گفتند وسط زمین کجاست گفتند همینجا، گفت چطور می گویی؟ گفت: متر کن...
احمدی نژاد خطاب به کروبی گفت: اگر آمار رسمی دولت را قبول ندارید، گذشته خودتان را زیر سئوال می برید.
احمدی نژاد خطاب به کروبی گفت: شما مگر انقلابی نیستید؟ سیاسی نیستید؟ چرا از جزایری 300 میلیون و 200 میلیون پول گرفتید؟ شما هنوز انتخابات را زیر سئوال می برید. انتخاباتی که بارها از آن تایید شده اید!
متن کامل مناظره

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیدموسی سیدمحرمی ( یکشنبه 88/3/17 :: ساعت 11:54 صبح )
»» متن مناظره موسوی و احمدی نژاد

موسوی در ادامه با بیان اینکه می خواستیم ایران الگو و قدرت باشد گفت: دو نوع مدیریت می توان داشت؛ مدیریتی بر اساس ماجراجویی و قهرمان نمایی و رفتارهای نمایشی و خرافه گرایی و خیال بافی و خودمحوری.

وی افزود: مدیریت نوع دوم بر اساس شفافیت، قانون گرایی، صداقت و کار کارشناسی و اعتدال است و اگر می خواهیم ایران قوی داشته باشیم، نوع دوم مناسب است.

موسوی در ادامه به دلایل حضور خود در انتخابات شرکت کرد و گفت: بنده با مدیریت فعلی کشور نسبت به آینده احساس خطر کردم.

در ادامه موسوی وارد نقد مصداقی عملکردهای دولت شد و با اشاره به دستگیری ملوانان انگلیسی، بیان این جمله احمدی نژاد که می خواستند مرا بربایند و ... به نقد سیاست خارجی دولت نهم پرداخت.

موسوی گفت: شعار ها بر اساس خیال پردازی است؛ مثلا مدیریت جهان و فروپاشی فلان کشور و ... اینها هیچ پشتوانه عملی ندارد.

موسوی تاکید کرد: در سیاست خارجی، آبروی کشور خودمان را بردیم، به عزت لطمه زدیم و تنش وسیع اجرا کردیم.
احمدی نژاد درباره ماجرای ملوانان انگلیسی که مورد نقد موسوی قرار گرفت گفت: آقای بلر نامه کتبی داد و گفت سیاست هایمان را نسبت به ایران تغییر میدهیم. وی ادامه داد: زیباترین کار جمهوری اسلامی ایران آزادی ملوانان انگلیسی بود.

وی درباره رابطه با عربستان هم گفت: آقای ملک عبدالله قبلا از من پرسید که اگر دعوت بکنم میایی مکه که گفتم بلی و در آنجا استقبال خوبی از من شد و موج زیادی راه افتاد.

احمدی نژاد گفت: آقای موسوی تصاویر را ببینند و شاهد استقبال باشند.

وی در ادامه به نقد دوران مهندس موسوی پرداخت و گفت: در دوران علیه آقای موسوی رابطه ما با عربستان بد بود، رابطه از اساس قطع شد. درباره اسرائیل هم آقای موسوی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید محو شود و نیروی نظامی می خواستند به فلسطین بدهند.

احمدی نژاد افزود: اگر در میدان رقیب بازی کنیم، باختیم؛ کاری که در دولت هاشمی و خاتمی انجام شد و حمایت کردید.

وی با بیان اینکه 7 قطعنامه شورای حکام به هنگام عقب نشینی ما تصویب شد افزود: امروز 7هزار سانتریفیوژ می چرخد، آقای موسوی در پاریس و بروکسل و سعد آباد چه گذشت؟
متن کامل مناظره

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیدموسی سیدمحرمی ( یکشنبه 88/3/17 :: ساعت 11:42 صبح )
»» متن نامه تاریخی حضرت امام(ره) چندماه پس ازاستعفای میرحسین موسوی

درپی تلاش رسانه حامی دولت برای تحریف تاریخ
قلم - درحالی که اقبال به میرحسین درسطح کشور روزافزون شده وهرروز برتعداد حامیان وی درنقاط مختلف کشور افزوده می شود سایتهای حامی دولت که ازاین روندنگران شده واحساس خطر کرده اند برای تخریب وجهه میرحسین از هیچ کاری فروگذار نمی کنند

به گزارش خبرنگار قلم نیوز، این سایت ها در حرکتی جدید برای تخریب وجهه موسوی بر روی موضوع استعفای وی در سال 1367 دست گذاشته و با تحریف اصل موضوع، سعی دارند از این موضوع در راستای منافع خود بهره ببرند.

این در حالی است که حمایت های همه جانبه حضرت امام خمینی (ره) از مهندس میرحسین موسوی در دوران نخست وزیری موضوعی نیست که بر کسی پوشیده باشد، اما از آنجا که این روزها کسانی به خود اجازه داده اند که به خیال واهی کم اطلاعی احتمالی نسل جدید، رخدادهای آن زمان را مستمسک قرار داده و پشتیبانی های استثنایی از فرزند رشید امام (ره) و انقلاب را کم اهمیت جلوه دهند یا با بزرگنمایی موضوع استعفا که حرف های گفتنی پیرامون آن بسیار است، حمایت های آن رهبر کبیر را پایان یافته تلقی کنند.

مهندس میرحسین موسوی نیز در پاسخ به سوالاتی درباره استعفای خود در اواخر دوران نخست وزیری اش توضیحاتی ارائه کرد و گفت: استعفای آن زمان بر اساس یک اعتقاد صورت گرفت که حضرت امام (ره) هم برخورد کردند و من هم خدمت ایشان ارادت داشتم و به کار برگشتم و بعد از این که برگشتم، ایشان تا آخر عمر مبارکشان از دولت حمایت کردند.

وی بیان کرد: حضرت امام (ره) همواره در صحبت های خود بر حرکت دولت در مسیر قانون تاکید داشتند. من در دوره‌ای احساس کردم نمی‌توانم به وظایف قانونی خود عمل کنم و نمی‌خواستم خارج از اعتقادات خودم هم عمل کنم و افتخار می‌کنم که حضرت امام (ره) من را به کار فرا خواندند و در بطن تلخی آن ماجرا، این جزو شیرین‌ترین اتفاقات و خاطرات بود.

آخرین نخست وزیر ایران ادامه داد: پس از استعفا خدمت امام (ره) رسیدم،‌ ایشان فکر کرده بودند چون تعزیرات حکومتی را از دست من گرفته‌اند، من ناراحت شدم، به همین دلیل فرمودند که جنگ تمام شده است و گفتند اگر فکر می‌کردید لازم است، به من می‌گفتید تا من بگویم بررسی کنند و من در ادامه مساله را توضیح دادم.

موسوی بیان کرد: به نظرم علم هر کس، حجت ایجاد می‌کند و من به امام (ره) گفتم که برایم حجت شد که نمی‌توانم وظایف خود را انجام دهم.

وی افزود: امام (ره) مرا نصیحت کردند و من هم به ایشان گفتم که تسلیم اراده شما هستم و همیشه هم به این مساله افتخار می‌کنم.

موسوی با بیان اینکه «من دوباره برگشتم و کار خود را شروع کردم» بیان کرد: آن زمان ایشان مکثی، یکی دو ماهه در دفاع از دولت داشتند و من آن را به حساب این مساله گذاشتم که ایشان منتظر بودند ببینند آیا من دوباره استعفا می‌دهم یا خیر اما من ایستادم و کارها را پیش بردم و پشت سر آنها قوی‌ترین تاییدات حضرت امام (ره) درباره دولت تا آخرین لحظه ادامه داشت.

وی بر اهمیت بدنه دولت در پیشبرد کارها در زمان نخست وزیری خود تاکید کرد و گفت: هرگاه امام (ره) دولت بنده را تایید می‌کردند، بلافاصله تاکید می کردم که اگر افتخاری هم هست مربوط به دستگاه اجرایی و بدنه دولت است؛ حتی در تاییدات مستقیم امام (ره) که ایشان از من اسم می‌بردند، باز هم من این را به بدنه دولت بر می‌گرداندم.
نامه 135 نماینده مجلس و پاسخ امام درباره عملکرد دولت موسوی



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیدموسی سیدمحرمی ( شنبه 88/3/9 :: ساعت 4:49 عصر )
»» نامزد شایسته برای تغییر در کشور

بیانیه 71 استاد علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه‌های سراسر کشور<\/h3>

جمعی از اساتید علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه‌های سراسر کشور در اقدامی بی‌سابقه با صدور بیانیه‌ای از کاندیداتوری میرحسین موسوی حمایت کردند. پیش از این جمعی از اساتید جامعه‌شناسی دانشگاه‌ها نیز از مهندس موسوی حمایت کرده بودند.

به گزارش خبرنگار کلمه، حمایت این تعداد از اساتید و صاحب نظران علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه ها از میرحسین موسوی در تاریخ کشور بی نظیر است.

71 استاد علوم سیاسی دانشگاه در بیانیه خود آورده‌اند: سرنوشت این ملت با تحولات بین‌المللی و ساختارهای سیاسی داخلی سخت پیوند خورده است. گرچه بسیاری تلاش کرده‌اند، شأن دانش سیاست را به گردآوری اطلاعات برای تأیید نگرش‌های حاکم یا گرایش‌های سیاسی خاص فروکاهند، اما تجربه تاریخی این ملت نشان داده که عدم بهره‌گیری درست از یافته‌های این دانش شگرف سبب ناتوانی نخبگان در بهره‌برداری درست از تحولات بین‌المللی، عدم شکل‌گیری ساختارهای کارآمد سیاسی و در نتیجه بروز مشکلاتی در جامعه ایران شده است. لینک منبع
مهندس میرحسین موسوی بار دیگر تاکید کرد: اگر با وجود این همه امکانات و سرمایه‌های اجتماعی فقر داریم، این از ضعف ماست و سرنوشت ما این نیست.

سرنوشت آذربایجان یعنی سرنوشت ایران؛ همیشه همین بوده است و الان نیز چنین است. سرنوشت آذربایجان و سرنوشت کل ایران از هم جدا نیست لینک منبع
بیانیه ای از میر حسین



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیدموسی سیدمحرمی ( شنبه 88/3/9 :: ساعت 10:22 صبح )
»» سرنوشت کشور ما فقر نیست

نامزد دهمین دوره ریاست جمهوری گفت: سرنوشت کشور ما فقر نیست و اگر مشکلی وجود دارد مشکل مدیریتی و سازمانی است.
 مهندس میر حسین موسوی در جمع مردم خوراسگان اظهار داشت: مشکلات کنونی کشور به مشکلات مدیریتی و سازماندهی مربوط می شود و مسئولان باید در تلاش باشند کشور را به ظرفیت های واقعی خود نزدیک کنند.
وی ادامه داد: مردم خواستار عدالت واقعی، راستگویی مسئولان و عمل به وعده های خود هستند و با تعمل در گذشته و نگاه به آینده باید انتخاب کنند.
موسوی اظهار داشت: مردم می توانند تصمیم بگیرند که وضع موجود را ادامه دهند و یا موجب تغییر در آن شوند.
وی گفت: خوشبختانه آگاهی در سطح ملت پراکنده است و بنده به هرشهر و استانی که سفر کردم نظارت و دقت مردم به انتخاب در سرنوشت خود را مشاهده کردند.
وی در پایان ضمن تقدیر از حضور مردم تصریح کرد: این ملت میراث سنگینی از انقلاب با خود دارند و آنچه اکنون می خواهند، تثبیت و تضمین این میراث و ارزش ها و برخورداری از مواهب الهی در جامعه است.لینک منبع
دستاورد دیگر موسوی در اولین نطق تلویزیونی‌اش که پس از بیست سال ارائه می‌شد، به زبان مردم حرف زدن بود و پرداختن به مسائلی مانند مشکلات اقتصادی، تورم و بیکاری که به جرات می‌توان گفت اولویت 75 درصد مردم ایران است. موسوی در حرف‌هایش نشان داد که حرف مردم را می‌فهمد و جوری حرف زد که مردم حرفش را بفهمند.
در واکنش‌های مردمی گسترده‌ای که پس از نطق تلویزیونی موسوی از طریق پیامک‌،‌ تماس با روزنامه‌ها و یا خبرگزاری و ارائه مطلب و یا نظر در وبلاگ‌ها قابل بررسی بود، می‌توان از محورهایی مانند با گزینش عقیدتی و تبعیض‌آمیز، در استخدام مخالفم،‌ قبل از نسخه پیچیدن برای دنیا، اقتصاد کشور خودمان را درست کنیم و امام با افزایش قیمت‌ها مخالف بود، حتی برای سیگار، به عنوان مواردی یاد کرد که بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.لینک منبع
به گزارش خبرنگار بنیان رئیس پیشین دانشگاه علامه طباطبایی با بیان دغدغه ها و دلایل حضور مهندس موسوی عنوان کرد اعتقاد ما بر آن است که مهندس موسوی قصد دارد زیبایی های انقلاب اسلامی را احیا کند .لینک منبع
مهندس میرحسین موسوی با بیان اینکه ما به دنبال احیای ارزش های جامعه برای نگه داشتن کشور هستیم، اظهار کرد: به نظر من هیچ چاره ای در دنیای پر از مشکل امروزی نداریم، غیر از آنکه به ارزش ها برگردیم.
ی با تاکید بر لزوم وحدت در جامعه اظهار کرد: مردم عادی در کشور ما که بار اصلی انقلاب را به دوش می کشند، همه موارد خوب جناح ها را با هم دارند و چه بسا بتوانیم اختلافات بین جناح ها را در سطح ملی کم کنیم زیرا این برای کشور ما حیاتی است که همه نیروها در کشور ما با هم کار کنند یا حداقل دشمنی و خصومتی با هم نداشته باشند. اگر دقت کنید امام (ره) هم همواره در سخنرانی های خود همه را به وحدت دعوت می کردند.لینک منبع


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیدموسی سیدمحرمی ( دوشنبه 88/3/4 :: ساعت 2:44 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شعر زیبای سیب حمید مصدق و جواب زیبای فروغ فرخ زاد
هیچ کس به تو مانند نشد!
به نسیمی همه راه به هـــم می ریزد
نامه اعتراضی على مطهری به شورای نگهبان درباره رد صلاحیتش
گفتگوی انتقادی طنز با خدا
نامه علی مطهری به فرمانده سپاه پاسداران
نامه سرگشاده على مطهرى خطاب به رئیس مجلس خبرگان رهبرى
گل یاس علی
تکنولوژی جدید برای کاهش چشمگیر انتشار گاز دی اکسید کربن
راز شب بود پیکر زهرا...
جملات منتسب به امام که در صحیفه نیست
[عناوین آرشیوشده]


>> بازدید امروز: 87
>> بازدید دیروز: 61
>> مجموع بازدیدها: 549128
» درباره من

روزی تو خواهی آمد
سیدموسی سیدمحرمی
این وبلاگ صرفا برای دیگران نوشته نمی شود بلکه هر آنچه خود علاقمند به یادداشت آن هستم به عنوان دفتر خاطرات و ذخیره اطلاعاتی که در دفتر یادداشت و خاطرات برایم مقدور نیست می باشد لذا در وهله اول برای خودم می نویسم و اگر برای کسی قابل استفاده بود که چه بهتر.مزیت وبلاگ بر دفتر عقاید و خاطرات و... این است که در سایه اظهار نظر منتقدین کم و کاست نوشته هایم معلوم می گردد در حد امکان در صدد اصلاحشان برآیم و ....

» پیوندهای روزانه

پایگاه اطلاع رسانی دکترعلی مطهری [34]
مقالات محمد مطهری فرزند شهید مطهری [381]
پژوهشهای قرآنی [129]
مرکز جهانی اطلاع رسانی آل البیت [198]
سایت مذهبی تبیان [215]
مرکز اطلاع رسانی شهید آوینی [202]
شبکه فن آوری اطلاعات ایران [155]
پایگاه اطلاع رسانی طب مکمل [249]
پایگاه اطلاع رسانی طعام اسرار [128]
استاد شهید مطهری کتابها سخنرانیها و دست نوشته ها با امکان دانلود [184]
وب سایت شخصی اکبر اعلمی [192]
تو را من چشم در راهم [255]
روزی تو خواهی آمد. [278]
[آرشیو(13)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
مطالبی در مورد کامپیوتر بهداشت و تغذیه مذهبی و ...[117] . نماز . همای . همرنگ جماعت . با یک گل بهار . دست کوتاه و خرما بر نخیل . ربنا - شجریان . سد معبر . صدای طبل . عزاداری . عیسی به دین خود موسی.. . کاخ نیاوران . کنسرت دوزخیان . گروه مستان . گفتگوی ویزه خبری میرحسین موسوی موج سبز رتبه فساد بسیجی واقعی مسک .
» آرشیو مطالب
آموزش کامپیوتر
مذهبی
جامعه و زندگی
مذهبی ( میلادها)
تبریز و آثار تاریخی آن
به مناسبت یکصدمین سال تولد استاد شهریار
ماه مبارک رمضان
پزشکی و بهداشت و تغذیه
وبلاگهای دیگر نویسنده
طب قرآنی
لطیفه ها و جوکها
شهادت و وفات
سیاست و اداره جامعه
خاطرات
ورزشی
شهریور 1385
مهر 1385
پاییز 1387
تابستان 1387
بهار 1387
تابستان 1386
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385
آذر 1387
دی 1387
بهمن 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
مرداد 1388
مهر 1388
آبان 1388
آذر 1388
آذر 88
دی 88
بهمن 88
فروردین 89
اردیبهشت 89
خرداد 89
مرداد 89
آذر 89
آبان 89
شهریور 89
دی 89
بهمن 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
شهریور 90
مرداد 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
اسفند 90
فروردین 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
بهمن 91
خرداد 92
آبان 92
مرداد 92
بهمن 92
اردیبهشت 93
خرداد 93
مهر 93
آذر 93
آبان 93
دی 93

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عاشق آسمونی
پاییزی ...
آخرین روز دنیا
.: شهر عشق :.
رنگارنگه
تیشه های اشک
شبستان
پاک دیده
عشق
جوک
گــــلستان: Golestan
allah is my lord
مذهب عشق
دهاتی
دکتر علی حاجی ستوده
انا مجنون الحسین
رنگارنگ
مشاوره و مقالات روانشناسی
کجایید ای شهیدان خدایی
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
وقایع
نیار یعنی آرزو
ESPERANCE55
موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین
قدرت شیطان
تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ mp3 اس ام اس
تا ریشه هست، جوانه باید زد...
آواز یزدان
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز
بازی بزرگان
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
کوثر
هیچ کس نمی داند من هستم
آسمان آبی
مزار شهدا
هوادارن پارسی بلاگ

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان













» طراح قالب
document.write('');