• وبلاگ : روزي تو خواهي آمد
  • يادداشت : شيعيان كافرند؟!
  • نظرات : -1 خصوصي ، 8 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اسلامي 

    باسلام

    آقاي محترم منظور حاج آقاي صديقي خود احمدي نژاد نبود، منظور حمايت از راهي است كه عدالت را مي خواهد و مبارزه با راهي كه رهبر آن از يك طرف مي گويد اصل 44 را (كه رهبر مي فرمايند تمام سه قوه بايد در راستاي اين اصل كار كنند) را قبول ندارند چون موجب تغيير در قانون اساسي است و از طرف ديگر بعد از انتخابات مي گويند اصلا اين قانون را قبول ندارند(كه در جواب ايشان بايد سخن امام راحل را كه ايشان خود را پيرو راه او مي دانند! بكار برد: تو غلط مي كني قانون را قبول نداري، قانون تو را قبول ندارد). راهي كه رهبر آن مي گويد همسر من قرآن پژوه است و بعد در فيلمش خانم ايشان با فاطمه معتمد آريا كه مهم ترين مشکل سينماي ايران پس از انقلاب را حذف سکس و شراب مي‌داند به بحث و گفتگو مي پردازد!!!؟؟؟؟

    خانم ايشان مي گويند اگر راي بياوريم ايران به كنوانسيون رفع تبعيض زنان مي پيوندد. اين است راه امام و شهدا كه پيشكش اين راه اسلام است؟ اصلا مي دانيد كنوانسيون رفع تبعيض زنان چيست؟

    حضور اعضاي جبهه مشارکت و سازمان مجاهدين انقلاب و به ويژه اعضاي گروهک غيرقانوني نهضت آزادي و حتي برخي از سرکردگان گروهک غيرقانوني و غيردانشجويي علامه كه ديگر شورش را درآورد.

    راه امام اين است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خواهشا با اين سوتي كه چه عرض كنم، دورويي هاي آقاي موسوي و احمق در نظر گرفتن مردم ، جول و پلاس خود را جمع كنيد و حداقل وصيت شهدا را درسايت خود ننويسيد.

    پاسخ

    بنده اگر وصيت شهيدي را آورده ام شهيد باكري است كه همسرشان طرفدار مهندس موسوي است پدر شهيد جهان آرا طرفدار مهندس موسوي است پسر شهيد آيت ا... غفاري كه ساواك پاهايش را در روغن سوزاند طرفدار آن سيد بزرگوار است پسر آيت ا... شهيد دكتر بهشتي و...مگر اينكه شما اينها را بعنوان شهيد قبول نكنيد.برايتان ارزوي خير دنيا و آخرت دارم يا علي ( البته اگر اجازه بدهيد تا نام مولا را بياوريم)