• وبلاگ : روزي تو خواهي آمد
  • يادداشت : با شكوهترين نماز جمعه تهران
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + sam_253 
    آقا سيد سلام!
    در پاسخ خود به موردي اشاره نموده بوديد که بنده مجبور به تصدي دوباره اوقات شريف شدم.
    "...حتي افغانستان نيز در مورد مشابه روش بهتري از ما اتخاذ كرد..."
    بايد عرض کنم که با وجود اينکه شباهتي هايي با انتخابات ايران آنهم به دليل نزديکي فرهنگ و سنت و... دوکشور ارتباط دارد ولي تفاوت هاي فاحشي هم بين آن دو قابل بيان است.
    آيا در انتخابات افغانستان سراغ داريد که يکي از نامزد ها قبل از اتمام زمان قانوني اخذ راي طي مصاحبه مطبوعاتي خود را پيروز انتخابات معرفي کند؟
    آيا شما در انتخابات افغانستان سراغ داريد نامزدي را که پس از انتخابات به جاي حرکت در چارچوب قانون و اعلام اعتراض خود در راستاي قانون به زورآزمايي(!!) خياباني روي آورد؟ در افغانستان حتي رقيب رئيس جمهور منتخب اعتراض خود را در چارچوب قانون مطرح کرد و نهايتا با فراهم نديدن شرايط قانونا انصراف دادن حال آنکه در ايران نامزدها نه تنها اعتراض خود را به مراجع قانوني ارائه نکردن بلکه با رفتار خود در راستاي سلب امنيت ملي کشور حرکت نمودند. و طمع شيرين مشارکت 80 درصدي مردم را در کام ملت تلخ گردانيدند. در افغانستان چنين موردي را سراغ داريد؟
    آيا در مورد انتخابات افغانستان سراغ داريد که کشور هاي بيگانه از چند سال گذشته در حال طراحي پروژه هايي براي انتخابات بوده باشند يا در ايام انتخابات با صراحت از جريان ناآرامي ها حمايت کنند؟
    آيا واقعا شما هم انقلاب مخملين را توهم مي دانيد؟! پس در آن صورت اين افشاگري هايي که هر از چند گاهي توسط خود موسسات به اصطلاح صلح غربي(بنياد سوروس و ...) انجام مي پذيرد چه توجيهي دارد؟
    آيا براي افغانستان هم به طور سالانه مبالغ هنگفي براي براندازي و مبارزه نرم در سناي آمريکا تخصيص مي يابد يا اينکه برخلاف ايران مسئولين مورد حمايت آمريکا بر سر کار مي آيد؟
    حتما ميدانيد که در افغانستان حدود 30 نامزد در انتخابات حضور داشتند! آيا در افغانستان هم سراغ داريد که سه چهارم نامزد ها با وجود اختلاف هاي فراوان حزبي و تفکراتي و ... بر سر يک آرمان مشترک يا بهتر بگويم يک منفعت مشترک با هم دست اتحاد بفشارند؟ اتحادي که هزينه آن تفرقه و سلب اعتماد مردم باشد؟
    و چندين مورد ديگر. آيا بازهم به مشابه بودن شرايط اعتقادي داريد؟
    ضمنا ياد آور شوم که اگه قرار بر اين باشد به اصطلاح "سر کسي را با پنبه ببرند" پس قرار هم بر اين نخواهد بود که خوني از دماغ کسي جاري شود. در مورد افغانستان هم گذر زمان برخي حقايق تلخ را آشکار خواهد کرد. (و همچنين در مورد ايران). به انتظار آن روز باشيم...
    با آرزوي موفقيت و شادکامي

    پاسخ

    با سلام و عرض ارادت اينكه سه تا نامزد باهم بر عليه يكي ديگر متحد شوند آنهم سه نفري كه لااقل در دلسوزي و صداقت دونفر از آنها شكي نيست ما را بر آن مي دارد تا كمي تامل كنيم كه چرا با وجود اختلاف سليقه با هم متحدند شايد واقعا احساس خطري وجود دارد كه آ باعث شده در شرايط فعلي اختلافات جزئي كنار گذاشته شود .عيب كار ما اين است كه هيچ وقت احتمال نمي دهيم كه شايد موردي باشد كه ما كارمان درست نباشد بلكه اصرار داريم تا نادرستي كار بقيه را به هر نحوي اثبات كنيم.بدبختي ما اين است كه زيادي خودمان را مهم مي دانيم و هر نقصي كه داريم به پاي دشمنان مي ريزيم ولي انصافا آيا دشمنان تا بحال توانسته بودند ملت ما را به دو قسم تقسيم كنند ؟ ولي ما خودمان اين كار را كرديم .آيا قبول نداريدكه اين مشاركت 85 درصدي حداقل 35 درصدش مربوط به مردمي است كه به اعتراضاتشان پاسخي داده نشد و آنها را فريب خورده بيگانگان ناميديم آيا ديگر در انتخابات بعدي نيازي به حضور 85 درصدي نداريم؟آيا ملت با اين عملكرد صداوسيما قانع شده اند و در انتخابات بعدي با اين شوروحال حضور خواهند داشت؟من ديگر دوست ندارم بيان كنم كه چه عواملي باعث شد تا عده اي به نتايج انتخابات و سرعت شمارش آن و نتيجه آن مشكوك شوند ولي اميدوارم آنهايي كه ادعا مي كنند خدمتگزار مردمند كاري كنند كه مردم قانع شوند و به نام دلسوزي و مردمي بودن كاري نكند كه نيمي از مردم در انتخابات بعدي كنار بكشند.بيش از اين مزاحم اوقات شريفتان نمي شوم هرچند كه نمي دانم كي هستيد و چه كاره ايدو اصلا آيا همينها را هم بايد بهتون مي گفتم يا نه؟والسلام علي من التبع الهدي در پناه حق - يا علي