• وبلاگ : روزي تو خواهي آمد
  • يادداشت : با شكوهترين نماز جمعه تهران
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + SAM_253 
    سلامي دوباره
    همانطوري که خودتان نيز اشاره نموده ايد بايد براي حفظ اتحاد بايد هزينه هايي پرداخت کرد و اين همان پاسخ پرسشي است که از کاربر "محبوبه" مطرح کردين (شايدهم شبهه اي که امروز ورد زبان برخي افراد مسئله دار شده که مطمئنا(!!) سعادت من و شما را نمي خواهند)
    آيا معتقد هستين که چون مولي متقيان به خاطر مصالح اسلام و مسلمين 25 سال خانه نشين شدن بقيه هم بايد سکوت ميکردند. پس در اين صورت چه کسي بايد صداي مظلوميت امير المومنين را به گوش تاريخ مي رساند. با اين حساب چرا اميرالمومنين(ع) از فعاليت هاي افشاگرانه سلمان و ابوذر و ميثم و ... ممانعت نکردند؟
    اين يک طرف قضيه ولي از طرف ديگر هميشه نمي توان براي حفظ اتحاد و اعتماد(!) نسخه واحدي پيچيد. با مطالعه دوران 5 ساله خلافت حضرت امير حتما به اين مورد برخورد کردين که ايشان در مواجه با يکي از کارگزاران که مرتکب خلافي شده بودند و از اعتماد آن حضرت سوء استفاده نموده بودند به جاي اغماض دستور فرمودند که او را به همه اهل بازار معرفي کنند.
    به نظرتان اين چه تفاوتي با حالت قبل داشت؟
    آياغير از اينکه در اين مورد چشم پوشي از خطاي اين کارگزار که منتسب به حکومت بودند خود عامل سلب اعتماد مردم از حکومت است؟
    ضمنا بنده نتونستم پاسخ پرسش اول و دوم رو تو جواب شما پيدا کنم!
    موفق و مويد باشيد.
    پاسخ

    با سلام و عرض ارادت بنده هم اعتقاد ندارم كه همواره بخاطر حفظ وحدت از حقوق خود چشم پوشي كنيم ولي معتقدم كه حتي افغانستان نيز در مورد مشابه روش بهتري از ما اتخاذ كرد و بدون اينكه خواني از دماغ كسي بريزد مساله را بررسي كرد من فقط تعجبم از اين است وقتي در برابر مشكلات ناچيز سياست ما حتي از افغانستان هم ضعيفتر است چگونه داعيه مديريت جهان را داريم؟بنده قبول دارم كه اسلام قادر است جهان را مديريت كند ولي متاسفانه صرف ادعاي مسلماني نمي تواند مشكل گشا باشد و ما بهتر است اين مديريت را از كشور يا حتي شهر يا خانواده خود و يا حتي شخص خود شروع كنيم و نمود اين مديريت خودبه خود براي بقيه به وضوح ديده شود مشك آن است كه ببويد نه آنكه عطار بگويد.برايتان آرزوي سلامتي و بهروزي دارم در پناه حق - يا علي