• وبلاگ : روزي تو خواهي آمد
  • يادداشت : با شكوهترين نماز جمعه تهران
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + sam_253 
    سلام با عرض ادب!
    ابتدا اينکه بنده خودم رو آدم مهمي فرض نمي کنم چون در غير اينصورت وقت نمي گذاشتم تا با شما چند کلمه صحبت کنم.
    و اما اينکه از شنيدن اين جمله شما "... آيا دشمنان تا بحال توانسته بودند ملت ما را به دو قسم تقسيم كنند .." به نتيجه رسيدم که جنابعالي هم متعقد به نظريه "توهم توطئه" مي باشيد و متاسفانه از روي عمد يا سهو رد پاي دشمن غضب کرده را در حوادث اخير به کلي انکار ميکنيد. بنده نيز معتقد هستم نبايد براي بهانه جويي همه تقصيرات رو به گردن دشمن انداخت ولي..
    ولي اين قضيه اخير فرق ميکنه.توهم توطئه اي در کار نيست کساني که از سه سال قبل براي هدايت انتخابات به اين حواشي طرح ريزي مي کردند حالا دارن با زبان خودشون اعتراف ميکنن. مگر اينکه شما اعتقادي به دشمن بودن آنها نداشته باشين که دارين اينطور به صراحت اونارو تبرئه ميکنيد.
    اما در مورد بخش ديگر فرمايشتان بايد بگم که همانطور که ميدانيد طي 30 سال 30 انتخابات در ايران برگزار شده (نه مثل افغانستان 3-4 تا) و طي اين سالها طبق قانون(!!) بعد از هر انتخاباتي هرکسي شکايتي ادعايي داشته باشه ميتونه با ارائه مدرک(!!!!!) حق خود را مطالبه نمايد.(هماگونه که طي اين 30سال نيز عملي شده است) شما بفرمائيد اين 35 درصد ادعايي شما چه مطالبه قانوني داشتن که پاسخ داده نشده؟ (البته حتما ميدانيد که حساب اعتراض از آشوب(!!) خياباني جداست) ضمنا فريب خورده بودن يا نبودن رو به صراحت ميشه از اون حوادث تلخ 29 خرداد تشخيص داد.(البته اگر تفاوتي بين اعتراض و آشوب قائل باشيد)
    بفرمائيد که از اين دو نامزد مورد اعتماد يقين جنابعالي کداميک مدارکي دال بر ادعاي خود ارائه نمودند که به اعتراض آنها پاسخي داده نشد؟
    اجازه بدهيد بنده براي شما بيان کنم که چه کسي باعث شد تا عده اي به نتايج و سرعت و.. مشکوک شوند:
    همان کسي که ساعت 11 شب انتخابات با شبکه هاي خارجي مصاحبه کرده و خود را رئيس جمهور ايران معرفي کرده بود. سرعت شمارش هرچه باشد به گرد سرعت ايشان نميرسد. همان کسي که بدون ارائه حتي يک برگ سند با ادعاي خود آبروي کشور را به سخره گرفت و به جاي طي نمودن مسير قانوني اعتراض از هوادارن خود جهت آشوب در خيابان ها و تعرض به آبرو و امنيت... کشور دعوت نمود. همان شخصي که بيانه هاي پشت سر هم او با ادبيات بيانيه هاي گروهک هاي منافقين و سلطنت طلب مو نميزند و شبهه همراهي اين گروه ها (که شما دوست نداريد آنها را دشمن بخوانيد) را در ذهن تداعي ميکرد. همان کساني که سردمداران ظلم و جنايت تاريخ بشري به صراحت و با ذکر نام(!!) از آنها حمايت کرده و ميکنند و ...
    مهم نيست که بنده که هستم يا چه کاره مهم اين است که از خداوند متعال بخواهيم که غرض ورزي را از افکار و انديشه ما زدوده و به ما ديده اي واقع بين عطا فرمايد. با آرزوي سعادت و بهروزي.